piątek, 11 stycznia 2013

Grzejnik halogenowy sterowany pilotem

Na rynku istnieją setki modeli grzejników. Oczywiście ceny też są różne, ja wziąłem pod lupę grzejnik halogenowy z pilotem, który pod wieloma względami ma przewagę nad całą resztą.

Sprawą, która na początku rzuca się w oczy jest cena. Grzejnik halogenowy jest dostępny w przystępnej cenie, która w zależności od modelu nie powinna przekroczyć 100-130 zł. Drugim istotnym elementem z punku widzenia użytkownika jest szybkość działania. Urządzenie błyskawicznie rozgrzewa lampy halogenowe, które dosłownie po chwili oddają ciepło. Pobór mocy jest uzależniony od ilości włączonych lamp (model, który ja testowałem posiada 3 lampy o mocy 400 W każda).

Fajnym pomysłem jest wyposażenie grzejnika w pilot, dzięki któremu będziemy mogli zdalnie sterować jego pracą tj. wł./wył., mocą grzania, funkcją oscylacji. W razie przewrócenia automatyczny bezpiecznik odłączy go od prądu. Grzejnik jest więc bezpieczny w użytkowaniu.

Produkt spokojnie mogę polecić wszystkim zmarzluchom takim jak ja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz