wtorek, 3 kwietnia 2012

Kula do pralki

Pewnie zastanawiacie się cóż to jest? Spokojnie, ja też na początku zadawałem sobie takie pytanie. Do tej pory myślałem, że do wyprania brudnej odzieży używa się proszku, ewentualnie jakiegoś wybielacza, zmiękczacza czy innej chemii. Więc wyobrażacie sobie moje zdziwienie gdy zobaczyłem kule piorącą. Więc jednak są inne sposoby na brudną odzież!

Nasuwa się pytanie no ok ale jak to działa? W jaki sposób usuwa brud?
Kula do prania w jakiś cudowny sposób (sam nie wiem dokładnie jaki) zmienia właściwości wody. Mogę napisać jedynie tyle, że rozdrobnione cząsteczki H2o wnikają lepiej w ubrania i sprawiają, że brud jest łatwiej usuwany. Podobno wystarczy, że wrzucisz ją pralki, nastawisz odpowiedni program piorący i tyle.

Z tego co mi wiadomo magiczna kula piorąca faktycznie działa. Potwierdza to moja koleżanka, która od jakiegoś czasu pierze ubrania właśnie w taki sposób, twierdząc, że to najbardziej ekologiczny sposób. Jeszcze nie widziałem, żeby założyła coś niedopranego, dlatego jej wierzę :-P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz